Friday, March 4, 2011

邪骹手 之 大功告成

上個禮拜的事了~
隔左個星期六日一,
其實個骹都已經郁得番哂,
但姨丈話星期二覆診, 咁覆就覆啦~
起初我以為應該都係睇下個手骹,
扭下fing下就走得,
所以著tee去,
完全無諗過要敷藥....
點知..........

今次敷的藥無咁大pat,
所以姨丈用第二款膠紙幫我痴住佢...
meet出黎個下, 堅料囉~~~~~
meet到背脊有兩塊皮無左, 損左~
可憐的我~

現在我的手已100%好番,
大家請勿liu交打,
我怕打死你地~

1 comment: