小時候, 初十五才可以offically拆利是。
所以初十五前就偷拆偷睇...
然後經過多年經驗, 我清楚明白到:
然後經過多年經驗, 我清楚明白到:
老豆老母阿e姨丈的是100蚊雞,
各款公司的老細開工利是都係100蚊雞,
聖堂周圍乞討回來的大部份是10蚊兜,
學生家長等睇我面色的大致是20至50蚊,
大部份random得黎的都是大概20蚊左右...
因為經驗, 長大後唔駛偷睇lu,
但有時懷疑對方是否送我cheap雞利是,
我都會硬破, 然後都是那些反應:
小, 十蚊雞... / 小, 得個廿蚊... 等...
今年無乜拜年, 只是番教堂R了少少游水,
向d已為人妻的同學朋友搶劫了一點利是...
換黎都係: 收埋今年, 你要派利是喇喎...
然後我心想: 你真係以為你講一句我就唔豆你封利是呀?
今年過了初十五還有進賬:
多謝初十六收到, ryan媽媽的利是,
還有阿e, 姨丈, bonnie姐姐和florence欠我的利是。(寫下來, 防走數)
anyway, 今年拆左已收的利是: 港幣1340元正。多謝各位人妻。
wah too scrawny ahhhhh
ReplyDeleteIt's an additional income ar!
ReplyDeletetrue :-)
ReplyDeletei hope one day u're willing togive me red pocket :)
ReplyDeleteim star star 731